Klachten
Dat hebben wij liever ook niet, maar we lossen het altijd op!
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Bij klachten kun je mailen naar: info@dessahomegarden.nl.nl
Wij zullen er alles aan doen om de klacht zo passend mogelijk op te lossen.
Onze intern en externe experts zullen u klachten beoordelen en u voorzien van een passende terugkoppeling.
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Wij adviseren je ook om altijd een kijkje te nemen in onze algemene voorwaarden.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.